Klientų aptarnavimo nuotolinio mokymo kursas yra skirtas ketinantiems ar jau dirbantiems klientų aptarnavimo srityje, kurių darbas yra susijęs su tiesioginiu bendravimu su klientais, aptarnaujant juos, teikiant informaciją apie įmonę, jos produktus.

Kurso metu sužinosite atsakymus į svarbiausius klausimus:

  • › Kodėl klientų aptarnavimas svarbus organizacijai?
  • › Kokia sėkmingo klientų aptarnavimo paslaptis?
  • › Kaip užmegzti kontaktą su klientu?
  • › Kaip teisingai užduoti klausimus ir klausytis kliento?
  • › Kaip „sužavėti“ klientą?
  • › Kaip elgtis konfliktinėje situacijoje, ypač kai pasitaiko „neteisus“ klientas?
  • › Kaip bendrauti su klientu telefonu?
  • › Kaip išlaikyti klientą savo įmonėje?

Mokymosi programa yra sudaryta taip, kad įgyjamų teorinių žinių pagrindu būtų vystomi praktiniai gebėjimai: nagrinėjami praktiniai pavyzdžiai, atliekamos įdomios užduotys.